Sådan Formindsk overskud uden virkelig forsøger

Såre din salgsindsats kan opnås nemt med ordentlig vejledning. De følgende effektive og enkle ideer er designet til at skabe resultater når implementeret i din salgsstrategi.

• Ikke lytte til hvad dine kunder siger.

Du er ekspert og perspektiver skal være glad for at du har kunnet afsætte lidt tid for dem. Tilbring din tid på at tale mere end stille spørgsmål og lytte. Prøv ikke besvare så mange af deres spørgsmål og bekymringer som muligt, dette viser fokus væk fra dig og videre til kunden. Først og fremmest holde tale op funktioner af hvad du tilbyder, som en af dem kan noget opfylder kundens behov.

• Ikke målrette dine kunder effektivt

Sælger er et spil med tal, selv om nogle odds kan være højere end andre. Herpå Husk hver bly er så god som en anden. Beskæftiger sig kun med kvalificerede og interesserede kundeemner øger salget, indtægter, og profit nøgletal men skærer ned på guldminedriften tid, efterforskning, naturligvis er navnet på spillet. Kudos til hvem indså, at efterforskning bør være 75-80% af din karriere og faktisk sælger skal være 20-25%. Dette kan synes baglæns og kontraproduktive, hvis du virkelig undersøge denne formel men grundlæggeren af dette princip er et geni, er jeg sikker på.

• Arbejde for at forbedre din situation og ikke klienten

Hør, du ville ikke være i erhvervslivet hvis klienter ikke udveksle deres penge til dine tjenester. Vel vidende, at, gøre så mange penge som du kan fra klient i så kort tid som muligt. Sælge dem, og derefter sælge dem nogle flere uanset dets anvendelighed til klienten. Vær ikke bekymret med fremtidige forhold eller business. Vi kan næsten garantere, at du ikke vil se denne debitor på lang sigt, så ingen tid som nuværende. Hvis deres checkkonto kan håndtere det så få dem til at købe den. Det er om du ikke dem.

• Fokus på hvor stort du er og ikke hvordan du kan forbedre klienter situation i nogle måde.

Frigøre en spærreild af oplysninger på udsigten vedrørende din awards, verdensklasse kundeservice, forkant dette og hint, og alle andre self bestemt værd præstation, som du kan tænke på. Hvis udsigten forsøger at afbryde med noget, der ligner en “Hvad er det for mig” holdning pour på nogle flere. De har ikke været tilstrækkeligt imponeret af dig og stadig beskæftiger sig med hvad de vil, bruger, og har råd til. Før eller senere vil de indse, at det er alt om dig og vil sende dig på din vej. Tillykke!! Der er en anden indstrømning af indtægter tabt. Du er godt på vej.

• Force henvisninger fra klienter på upassende tidspunkter

Bede om henvisninger, før kunden er komfortabel med dig eller hvad du tilbyder. Hvis de synes tilbageholdende med gøre dem til at føle sig skyldig. Ikke alene er du sikker på at ikke modtage nogen henvisninger derefter, men du vil sandsynligvis ikke få dem på alle.

• Tænk på alle kundeinteraktion som kampe

Jo mere du tænker på klienter som modstandere og mindre som samarbejdspartnere jo bedre chancen du har for at miste dem. En simpel øvelse er at overbevist om, at det er umuligt for dig og kunden at få hvad begge du ønsker. En af jer har at tabe i rækkefølge for at vinde. Organisationer, der anvender denne metode er at realisere betydelige indtægter tab og klient frafald dagligt.

• Gør det svært for kunderne at gøre forretninger med dig

Dette er langt bedst, mest let kan implementeres, og udbredte metode til salg, indtjening og fortjeneste degeneration. Da denne metode kan tage mange forskellige ruter til slutresultatet kan du har allerede implementeret nogle dele uden at indse det. Er nogen af disse allerede hårdt arbejde at underminere din organisation?

Ikke vender tilbage opkald eller e-mails i tide eller overhovedet i nogle tilfælde.

Om en kunde ønsker at bruge dit service, stille et spørgsmål eller løse et problem, der passerer dem langs indtil de opgive eller falde igennem sprækkerne.

Uddanne medarbejdere til at tro, at når en kunde har sendt et eller andet sted de er i klar og deres job er udført. Snart nok vil de indse, at målet er at sende kunden langs og faktisk ikke være en løsning. Ingen opfølgning er internt eller eksternt nødvendige.

Fokusere på hvor kunden er forkert og holde hamring væk på disse punkter.

Sørg for, at hver ny person kunden taler til har en anden historie og en sund del af skylden for nogen eller noget andet. Som en ekstra bonus sende dem tilbage til den oprindelige person talte de med.

Med alle midler tillade må ikke nogen mulighed for at løse et lille problem, før det bliver et stort problem. Gøre dine medarbejdere samt kunder hoppe gennem bøjlerne af brand, hvis de ønsker tilfredsstillende service.

Du bruger nogen af disse syv metoder vil turbo oplade processen med at “Gå Out of Business” for din organisation. Brug af mere end én øger dine chancer eksponentielt.

Dette er et belejligt tidspunkt at vurdere, hvor mange af disse organisationen bruger hver dag. Husk jo flere af disse du bruger jo hurtigere du får resultater. Sænket markedsandel, mistede indtægter, dårlig salgsresultater og usunde overskud er let realiseret med denne model.